Veelgestelde vragen
Typ hieronder uw vraag en bekijk of wij het antwoord al voor u hebben.
Alle veelgestelde vragen
Offerte aanvragen
Heeft u (ver)bouwings plannen en bent u benieuwd welke kosten daarbij gemoeid zijn? Vul dan uw gegevens in ons contact formulier in, zodat wij vrijblijvend contact met u kunnen opnemen om alle zaken te bespreken.
Wij kunnen aan de hand daarvan met u bespreken hoe wij deze klus overeenstemmen:
Offerte ter indicatie, facturatie op uur basis + materiaal
- Er wordt een offerte opgesteld waarin de werkuitvoering in uren worden ingeschat. Wanneer er korter is gewerkt zal dit in uw voordeel worden aangepast. Bij oplopende werkduur zullen wij u vooraf informeren, wat de eventuele verhoging zal inhouden.
- Producten die voor deze klus nodig zijn worden samen met de te verwachten (verbuiks)-materialen berekend met de op dat moment, bij ons bekende, prijzen of online indicaties. Houd hierbij rekening dat actuele prijzen kunnen afwijken als gevolg van eventuele kortingen of prijs stijgingen of bijvoorbeeld alternatieve keuzes bij wachtijd op levering etc.
Offerte aannemen, overeengekomen prijsafspraak
- Deze offerte zal nauwkeuriger bepaald worden en daarom vaak ook wat meer tijd vergen.
- De werktijd, producten en materialen zullen berekend cq. ingeschat worden waarna de offerte een totaalprijs toont waar wij beide bij een akkoord ons aan zullen houden.
- Eventuele overuren, tegenslagen maar ook verkortte werkduur zullen geen invloed hebben op de totaalprijs.
- "Een man een man, een woord een woord"
Voor uw kleine klus
Zeker! Ook voor de kleine klus staan wij voor u klaar.
Wij zijn ons ervan bewust dat deze klussen vaak niet door andere klussers worden aangenomen, of juist op de lange baan worden geschoven. Echter zijn deze kleine klussen heel belangrijk voor u en hadden immers makkelijk tussen alle bedrijven door kunnen worden opgelost. Daarom nemen wij graag iedere klus aan, dus aarzel niet om ons te contacteren. Wij maken graag tijd voor u.
Inloggen
U kunt ten alle tijden een login registreren. Deze wordt later door ons automatisch gekoppeld aan uw klantgegevens mits u deze zelf (eerder) online invult via Uw klus
Met uw login kunt u uw gegevens eenvoudig up-to-date houden zodat we vooraf, tijdens of na een klus, altijd efficiënt kunnen plannen en bereikbaar zijn.
Daarnaast kunt u sneller nieuwe klussen aanmelden en de historie met bijbehorende facturen inzien.
Zakelijke relaties
Ook voor u als ondernemer zijn er veel redenen te bedenken om een b2b relatie te realiseren.
Zo bieden we extra voordelen bij storingen en spoed reparaties om uw bedrijf zonder onnodige vertragingen te laten functioneren. Daarnaast kan er gebruik gemaakt worden van diverse ZZP diensten zowel In-house als extern.
Het mag duidelijk zijn, dat geen enkele ondernemer zit te wachten op het oplossen van problemen, onverwachte uitdagingen of vertraging bij groei of uitbreiding. Daarom werken wij hard aan het vertrouwen zodat u dergelijke zaken met een gerust hard kunt overlaten aan Klusbedrijf Heuvelland. Vakwerk, degelijkheid maar even belangrijk: De vooruitziende blik! Voorkomen is beter dan genezen, dus denk aan geplande onderhoud.
Neem gerust even contact op, om alle voordelen en mogelijkheden te bespreken, want ik ben bijna zeker dat we u kunnen helpen.